Design your audience strategy

DOK.forum Industry Training Talks 2025

Hinweis: Diese Veranstaltung findet auf Englisch statt.

A hands-on session to explore audience engagement and marketing strategies for your documentary. Through micro-strategy development, match-making, and speed dating with funders, impact agencies, marketing experts, distributors, and audience designers, participants will discover who can help, what works, and how to expand their reach. Connect, strategize, and find the best approach for your film’s success!

Facilitators

  • Marc Biskup
  • Ewa Bojanowska
  • Adam Gee
  • Tim David Müller-Zitzke

Event information and tickets

  • The event will end at approx. 1 p.m.
  • The event will be held in English.
  • The event will be held on site.
  • The event is open to the public (with ticket purchase, valid for all Industry Training Talks).
  • The event is open to all accreditation types (DOK.fest professionals, DOK.forum Marketplace Observer (Plus) and Marketplace guests) for free (except DOK.forum accreditation, need to purchase ticket).

Our partners

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  • Sa., 10.05.25
    11.45
    HFF - Filmstudio 1
    Ticket
  • Sa., 10.05.25
    11.45
    HFF - Filmstudio 1
    Ticket
Marc Biskup
Innovationsmanager (Marc Biskup)

Marc Biskup ist Lead Innovation Manager bei ida und spezialisiert auf nutzerzentrierte Formatentwicklung, Content Distribution und Innovationsmanagement für Medienunternehmen. Er verfügt über mehr als zehn Jahre Erfahrung – unter anderem als Managing Editor für CEO-Kommunikation bei Storymachine, als Editorial Head of Social Media & News Platforms bei BILD (Axel Springer) sowie als Social Media Manager und Digital Project Manager beim Mitteldeutschen Rundfunk.

Ewa Bojanowska
(boh. Ewa Bojanowska)
Adam Gee
Documentary Campus Masterschool & Doc Hearts (Documentary Campus Masterschool & Doc Hearts)

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